Strona główna
Lizard Sp. z o.o. Sp. k.
Pomoc techniczną dedykowaną dla wszystkich użytkowników urządzeń informatycznych świadczy profesjonalny zespół specjalistów IT z firmy Lizard. Usługi helpdesk obejmują udzielanie pomocy w zakresie działania systemów operacyjnych i oprogramowania zarówno urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych (notebooków, smartfonów, tabletów itp.).
Usługa helpdesk dedykowana jest małym i średnim przedsiębiorstwom mieszczącym się w jednej lokalizacji, jak i wielkim, wielodziałowym firmom z biurami handlowymi, magazynami i przedstawicielami handlowymi zlokalizowanymi w całej Polsce i Europie. Pomoc techniczna IT świadczona jest dwojako, w formie:
- zdalnej – na podstawie indywidualnych procedur wypracowanych z klientem z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego TeamViewer w trybie pomocy jednorazowej lub stałej,
- stacjonarnej – świadczonej na miejscu u klienta w dowolnym miejscu Polski.
Firmy według kategorii
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Usługi remontowo-budowlane
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Katalog produktów i usług dla każdego
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Baza kursów i szkoleń
Transport dla Ciebie i firmy
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza organizacji i stowarzyszeń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Atrakcje turystyczne i noclegi
Hodowla i rolnictwo